Baby You're So Classic

Dziś klasyka z lekkim przymrużeniem oka. Jeansy i biała koszula to zestaw idealny, który nigdy nie wyjdzie z mody i wielokrotnie uratuje Was w sytuacji kryzysowej pt. "nie mam się w co ubrać" (wierzcie mi - wiem co mówię). Dziś postanowiłam temu klasycznemu zestawieniu dodać trochę nowoczesnego powiewu i zamieniłam "zwykłą" koszulę na tę o trochę innym kroju. Jeśli zaś chodzi o jeansy to postawiłam na moje ukochane podarciuchy w modelu boyfriend. Co sądzicie o takim wydaniu?

ENG: Today I'm going classic with a fresh vibe. I chose a white shirt&jeans combo, but I didn't reach for the "classic" ones. Jeans are ripped and in boyfriend type. Shirt is more modern, not the typical bottoms up. As always, hope you guys will like my outfit.
Sylwia

fot. gootex ♥

koszula/shirt - TOPSHOP
boyfriend jeans - Pull&Bear
buty/shoes - Guess by Marciano via Schaffashoes
torebka/bag - no name
wiosorek/necklace - Mango

Post a Comment

0 Comments

you shouldn't need to know police procedures and policies or the law.