By Myself

Kochani! Jeśli śledzicie moje ostatnie posty lub też wpadacie na mój Instagram (TUTAJ) to zapewne zauważyliście moje upodobanie do tzw. choker'ów, czyli naszyjników noszonych bardzo blisko szyi. Większość z nich zrobiłam sama z aksamitki zakupionej w pasmanterii, dzięki temu mam fajną, nową "biżuterię" za grosze (dosłownie!). Ten który widzicie dzisiaj jest również produkcji własnej, jednak wstążeczki nie zakupiłam - była ona dodatkiem do prezentu od męża. Wystarczyło poświęcić chwilę i z jednego prezentu zrobiły się dwa :)

ENG: If you follow my latest posts or my Instagram profile (HERE), you will see that recently I am a huge fan of chokers. Most of them I did myself and the one from today's post is no exception. I made it from a ribbon which was a pretty addition to a gift from my hubby. This way I got not one but two presents at the same time. Hope you guys like it!
Sylwia

 fot. gootex ♥

płaszcz/coat - Bershka (podobny TUTAJ/similar HERE)
sweter/sweater - sh (podobny TUTAJ/similar HERE)
spodnie/pants - H&M (podobne TUTAJ/similar HERE) 
buty/shoes - Zara (podobne TUTAJ/similar HERE)
torebka/bag - Paulina Schaedel  (TUTAJ/HERE) 
kolczyki/earrings - Kolonia12 (TUTAJ/HERE) 
choker - DIY  

Post a Comment

0 Comments

you shouldn't need to know police procedures and policies or the law.