So Me

Są rzeczy w mojej szafie które z mężem określamy mianem "sylwiowe". Sylwiowe rzeczy to takie na widok których większość napotkanych osób roluje oczami i zastanawia się co ja sobie myślałam. Mój mąż określa je również przymiotnikiem - niedorzeczne. Mimo to zawsze zgadza się żebym je kupiła, choć na 100% najchętniej ominąłby je w sklepie szerokim łukiem i nigdy więcej na oczy nie oglądał. Dla mnie sylwiowe rzeczy to trochę nietypowe rzeczy, które wywołują u mnie szybsze bicie serca. Czemu piszę o tym przy poście który na pierwszy rzut oka jest zupełnie normalny? Jeśli się przyjrzycie to w okolicy mojego nosa zobaczycie błyszczące kółeczko. Tak, tak to sztuczne septum, które zdecydowanie można przypisać do kategorii sylwiowe. No cóż... taka już ze mnie Sylwia ;)

ENG: There are things in my closet which my husband&I called Sylvialicious. Sylvialicious are things which make people roll their eyes and asking what was I thinking?! That things make my heart beating faster, but I know that they're not so normal. Why I write about them in this post with rather classical outfit? Well if you look closer, you will see a little sparkly ring under my nose. It's fake nose cuff which I can easily called Sylvialicious. But hey! Sylvia is my name, so I just have to wear this kind of things ;) But honestly - hope you will like it.
 ♥
Sylwia
fot. gootex ♥

kurtka/jacket - Cubus (podobna TUTAJ i TUTAJ/similar HERE & HERE)
golf/turtleneck - Promod (podobny TUTAJ, TUTAJ i TUTAJ/similar HERE, HERE & HERE)
spodnie/pants - H&M (TUTAJ/HERE)
szalik/scarf - H&M (TUTAJ/HERE)
torebka/bag - Mango (TUTAJ/HERE)
kolczyk/fake nose cuff - @ (TUTAJ i podobny TUTAJ/similar HERE)

Post a Comment

0 Comments

you shouldn't need to know police procedures and policies or the law.