Who's There To Save The Girl

Jeansy i zwykła biała koszula nie są częstym widokiem na blogach. Chyba większości z nas wydaje się, że taki ubiór jest zbyt prosty i nie ma w nim nic odkrywczego. Może to i prawda, ale jest to zestawienie które niejednej z nas uratowało tyłek w kryzysowych sytuacjach pt. "mam 5 minut na wyjście z domu i absolutnie nie wiem w co się ubrać". Sama bardzo często sięgam po ten zestaw-wybawcę, dlatego chciałam żeby miał swoje 5 minut na blogu.
Koszula i jeansy stanowią świetną bazę, której możemy nadać najróżniejszy charakter poprzez dobór odpowiednich dodatków. Ja postawiłam na rockowe klimaty. Całości (kociego) pazura dodała czapka. Mam nadzieję, że moim strojem udało mi się oddać hasło "prosto nie znaczy nudno".

ENG: Jeans&white shirt is not a very common outfit on fashion blogs. The reason must be that many blogers think that this combination is too simple. But this type of outfit saved many of us girls (including myself) when we had only 5 minutes to go and no idea what to wear. This is the main reason why I decided to show it on my blog. A cherry on top is my new cat-cap. How cute is it?
Sylwia

fot. gootex

koszula, czapka, torebka/ shirt, cap, bag - H&M
płaszcz/coat - SheInside (taki sam TUTAJ/same HERE)
jeans - Cubus
buty/boots - Stradivarius

Post a Comment

0 Comments

you shouldn't need to know police procedures and policies or the law.