You Got The Green Light

Wiem, wiem... obiecywałam post w zeszłym tygodniu. Dokładnie tak miało być, bo kiedy Wam to pisałam miałam już zrobione zdjęcia. Jednak gdy w końcu zabrałam się za wybór fotek do notki okazało się, że wyglądam na nich jakbym wybierała się na Oktoberfest (nie pytajcie...). Trzeba więc było zrobić inne zdjęcia. W ten sposób moje ambitne plany "postowania" uległy zmianie.
Skupmy się jednak na tym co jest, czyli dzisiejszym zestawie. Jak widzicie postawiłam na klimat sportowo-militarny. Być możne część z Was uzna ten zestaw za "nie na lato" z powodu wybranej przeze mnie kolorystyki. Na swoje usprawiedliwienie mam 2 rzeczy. Po pierwsze - tego dnia nie było wcale tak ciepło. Po drugie - zawsze mogę udawać głupią i pisać, że wyprzedzam trendy o sezon (militarne klimaty powrócą jesienią - tak, tak te pokazy już były). A tak całkiem serio, to stali podglądacze mojego bloga dobrze wiedzą, że moje lato nie jest słodko-pastelowe. W końcu nadmiar słodyczy szkodzi ;)

ENG: Today's outfit is sporty&military at the same time. Some of you will probably say that colors that I chose are not suitable for summer. Maybe you are right, but the day of the photoshooting wasn't very warm and sunny. And more, I'm one season forward, because military clothes will be on top this fall... haha and to be totally honest I'm not so sweet-pastel person. But I still hope that you will like my outfit.
Sylwia
fot. gootex

kurtka, spódnica/jacket, skirt - sh
trampki/sneakers - Converse via Schaffashoes
top - New Look
biżuteria/jewellery - H&M, LuLu's

Post a Comment

0 Comments

you shouldn't need to know police procedures and policies or the law.