I Wanna Be Forever Young

Lisa Eldridge powiedziała kiedyś, że najchętniej maluje usta na czerwono mając na sobie szarą dresową bluzę. W tym właśnie przypadku stanowi ona idealne dopełnienie stroju, stawiając przysłowiową kropkę nad i. Mimo że tę wypowiedź słyszałam już wiele lat temu, to z niewiadomych do końca przyczyn zapadła mi w pamięć (szkoda, że bardziej przydatne w życiu informacje jakoś się mojej głowy tak nie trzymają...). Gdy więc w moje ręce wpadła ta dresowa sukienka od razu wiedziałam z czym będę ją "nosić".
Jednak w przypadku tego zestawu moje "i" ma dwie kropki (ciekawostka: taka litera naprawdę istnieje). Drugą z nich stanowi czapka. Jak już zapewne zdążyliście się przekonać, uwielbiam takie urocze dodatki. Z moim "młodym wyglądem" mogę sobie na nie pozwolić, unikając efektu dzidzi piernik. Jeśli jednak wolicie ten zestaw w bardziej klasycznym wydaniu, wystarczy że zamienicie czapkę na czarny kapelusz lub zdecydujecie się na mniej fikuśną sukienkę.

ENG: Lisa Eldridge said that red lipstick looks best with a grey sweatshirt. Somehow her words got stuck in my head, so when I got this dress I know exactly what I want to wear it with.
And in case you don't know it yet, I love cute accesories! Luckily, I look much younger than I am, so I can wear them whenever I feel like it without looking silly :) Of course, if you prefer more classic look, you can wear a black hat instead of cap like this or choose more elegant dress. As always, hope you'll like it.
Sylwia

 fot. gootex

sukienka/dress - Zara Kids
kurtka/jacket - Cubus
buty/boots - H&M
czapka/cap - House

Post a Comment

0 Comments

you shouldn't need to know police procedures and policies or the law.