You're Over My Head

Takiej czapki szukałam od momentu gdy zobaczyłam wiosenną kolekcję DSQUARED2. No cóż... mowa tu o wiośnie 2013, więc chyba jestem bardzo niemodna, ale udajmy wszyscy że nie zauważamy tego faktu ;) Wracając do czapki to dla mnie jest ona kombinacją nakryć głowy listonosza+żołnierza+jednego z członków The Village People. Pewnie domyślacie się, że żadnym z tych zawodów się nie trudnię (choć gdy tylko usłyszę Y.M.C.A. to radośnie wymachuję rękami dobrze znaną "choreografię"), więc tak naprawdę nie wiem co mnie tak urzekło w tej czapce. Jedno jest pewne - bardzo chciałam ją mieć. Jak sami widzicie, poszukiwania idealnego modelu trwały dość długo, ale na szczęście w końcu trafił on w moje ręce (a dokładniej na moją głowę). Prezentacja nowego nabytku musiała być oczywiście w połączeniu z moją ukochaną ekoskórą i (wszechobecną - wiem, wiem) kratką.

ENG: I've been looking for a hat like this since I saw SS 2013 DSQARED2 collection. As you may notice, it took me quite a long time to find the perfect one. But it's finally mine. I matched it with leather and checkered shirt. It's a perfect fall combination for me. Hope you'll like it too.
Sylwia

fot. gootex

czapka, spódnica, buty/ hat, skirt, boots - H&M
top - sh
koszula/shirt - Zara Kids
kurtka/jacket - Cubus

Post a Comment

0 Comments

you shouldn't need to know police procedures and policies or the law.