Cause You're The One For Me

Już kiedyś wspomniałam, że zdecydowanie wolę zdjęcia na tle szarych kamienic i oszklonych wieżowców, niż w otoczeniu zieleni. No cóż... typowy ze mnie mieszczuch. Są jednak takie zestawy, które lepiej prezentują się na tle natury i wydawało mi się, że ten właśnie do takich należy. Mam nadzieję, że podzielicie moją opinię.
 PS. Przepraszam wszystkich, którzy pomyślą "znów kratka...". Postaram się ją mocno ograniczyć, bo czuję że potrzebuję odwyku :)

ENG: Some time ago, I wrote that I'm a city girl who prefers taking photos in industrial places. But I think that there are outfits that look better with the natural background. And for me this outfit is one of them. As always, I hope you will like it.
PS. How cute is my fuzzy sweater? I'm absolutely in love with it!
Sylwia

fot. gootex

sweter/sweater - SheInside (taki sam TUTAJ/same HERE)
kurtka/jacket, jeans - Tally Weijl (!)
czapka/hat - H&M
buty/boots - Stradivarius

Post a Comment

0 Comments

you shouldn't need to know police procedures and policies or the law.