I Can Handle You

Jedna z najsłynniejszych stylistek Hollywood – Rachel Zoe powiedziała kiedyś, że „każda kobieta powinna mieć coś w panterkę, jednak nie każda kobieta będzie nosić panterkę. Musisz mieć odwagę by ją nosić”. Powiem szczerze, że nigdy nie uważałam siebie za zbyt odważną osobę (szczególnie jeśli chodzi o kwestię pająków i wysokości), więc gdy zdałam sobie sprawę z tego że Rachel ma rację, byłam mile sobą zaskoczona. Wzór ten, będący dla wielu synonimem kiczu, bardzo przyciąga spojrzenia, więc trzeba posiadać pewne pokłady pewności siebie by się w nim publicznie pokazywać. Dodatkowo odpychać od niego może fakt, iż nie należy on również do „najłatwiejszych w użyciu”. Jeśli chodzi o mnie zwykle łączę ten wzór z klasycznymi rzeczami w stonowanych kolorach. Tak było i w tym przypadku, jednak nie podeszłam do tematu zbyt serio i postanowiłam zaszaleć z akcesoriami. Nie chodziło mi jednak o ich ilość, ale o formę. Pasek w tym samym wzorze co futro oraz czapka z uszami stanowiły idealne rozwiązanie.
PS.  Wybaczcie długą przerwę w blogowaniu, ale niestety kiepska pogoda i równie kiepskie zdrowie wstrzymały zdjęcia. Mam nadzieję, że to już się nie powtórzy.

ENG: Rachel Zoe said "I think every woman should have leopard, but not every woman will wear leopard. You have to have courage to wear leopard." I must admit that I never consider myself a person who has a lot of courage, but when I realized that Rachel is right I was kinda proud of myself. This pattern is not easy to wear and many times leopard clothes look cheap, but when you wear it right - the effect is phenomenal.
This time I decided to not take it too serious and I added a funny beanie with cat's ears. Hope you guys like it!
Sylwia

 fot. gootex

sztuczne futro/fake fur - House
sweter/sweater - New Look
czapka/beanie, jeans - H&M
buty/boots - Tommy Hilfiger Denim via Schaffashoes (podobne TUTAJ/ similar HERE)
rękawiczki/mittens - no name

Post a Comment

0 Comments

you shouldn't need to know police procedures and policies or the law.