I Was Here

Zacznę od tego, że pomimo wielkich chęci niestety w ten weekend nie udało nam się zrobić dla Was nowych zdjęć. Nie chciałam jednak wyjść na wredną małpę, co ma gdzieś swoich czytelników/oglądaczy, postanowiłam więc dodać post z fotkami z notek, które najchętniej komentowaliście w 2013 roku. Nie mogłam jednak zaserwować Wam zwykłego odgrzewanego kotleta, dlatego wybrałam po 2 zdjęcia do każdego z zeszłorocznych postów. Pierwsze z nich pojawiło się na blogu, natomiast drugie nie ujrzało światła dziennego (damn! jak to brzmi). Mam nadzieję, że spodobają Wam się te wspominki :)

ENG: Unfortunately I don't have any new photos for you my lovely readers, but I don't want you to think that I don't care about you. So I decided to add a post with photos that had most comments in 2013. First photo is exactly from the post, but the second one was never published on my blog. I hope that you like them.
Sylwia

fot. gootex

Post a Comment

0 Comments

you shouldn't need to know police procedures and policies or the law.