A Tough Love

Zadano Wam kiedyś pytanie jaki jest Wasz styl? Przyznam się, że ja za nim nie przepadam, bo wydaje mi się, że osoba pytająca oczekuje konkretnej odpowiedzi np. elegancki, rockowy, sportowy itp. Ja natomiast z uporem maniaka piszę, że jest on po prostu MÓJ. Ekoskóra, jeans, sztuczne futra, kraciaste koszule, połączenie bieli i czerni, koronka, falbany oraz złota, ciężka biżuteria to moje ulubione klocki z których buduję swoje stylizacje. Mogę je łączyć dowolnie tworząc zestawy pozornie z zupełnie różnych modowych światów, jednak całkowicie spójne z moim stylem. Dziś więc przed Wami odmienna od poprzedniej, ale jednak bardzo z nią spójna kolejna wersja mnie.

ENG: Have you ever been asked about your style? Personally I don't like this question. I always think that questioner want to hear something like "my style is sporty" or rock or elegant etc. And my answer is always that my style is MINE. I love leather, jeans, fake furs, black&white combo, checkered shirts, lace and big gold jewellery. These elements are like LEGO. I can build every stylization I want and it's still gonna be in my style. You don't have to be so strict about fashion, just play with it in your way.
Sylwia

fot. gootex

koszula/shirt - H&M Kids
jeans - Mango
parka - sh
buty/boots - Tommy Hilfiger Denim via Schaffashoes (podobne TUTAJ)
kolczyki, pierścionek na kciuk/earring, thumb ring - River Island

Post a Comment

0 Comments

you shouldn't need to know police procedures and policies or the law.