You Got Me Speechless

Chciałam napisać coś w miarę mądrego, ale niestety wszelkie próby kończyły się tekstem w stylu "Z pamiętnika małolaty" (nie myślcie proszę tylko, że mam coś przeciwko małolatom). Postanowiłam więc ograniczyć słowo pisane do tego krótkiego wyjaśnienia i dać przemówić zdjęciom. Mam nadzieję, że nie będziecie mieć mi tego za złe.

ENG: I wanted to write something quite smart for you guys, but I had absolutely no idea what it could be. So this time I decided to leave you only with photos. Hope you like my outfit.
Sylwia

fot. gootex

kożuszek/coat - SheInside (taki sam TUTAJ/ same HERE)
sweter/sweater - SheInside (taki sam TUTAJ/ same HERE)
spódnica, czapka/skirt, hat - H&M
bransoletka/bracelet - by ilo (baza: hematyt, zawieszka: serce proste)
buty/boots - New Look

Post a Comment

0 Comments

you shouldn't need to know police procedures and policies or the law.