There's No Place We Couldn't Go

Ostatni weekend spędziłam w uroczym Toruniu i właśnie tam zostały wykonane zdjęcia z dzisiejszego posta. Powiem szczerze, że długo szukałam miejsca do sesji. Niestety okazało się, że Rynek był nie tylko pełny pięknych budynków, ale i turystów oraz samochodów. A tych dwóch ostatnich nie chciałam uwieczniać na zdjęciach. Gdy w końcu znalazłam miejsce nie zawierające "niechcianych podmiotów", zdecydowałam się na zdjęcia mimo, że w moim odczuciu nie było idealne dla tego zestawu. Jak to w życiu bywa następnego dnia znalazłam swoją perfekcyjną miejscówkę - budynek Wydziału Sztuk Pięknych. No cóż... może przy kolejnej wizycie go dla Was uwiecznię :)

ENG: These photos were taken in Toruń where I spent my last weekend. It's not my city, so it took me quite a long time to find perfect place for this shooting. Unfortunetly that day I didn't find my ideal place and in the end I decided to took photos in the center of the Old Town. Of course, the next day I found my perfect location... Damn it!
Hope you will like my outfit.
Sylwia

 fot. gootex

bluzka/blouse - sh
futrzak, torebka/fake fur jacket, bag - H&M
jeans - Tally Weijl
buty/boots - TUTAJ/HERE

Post a Comment

0 Comments

you shouldn't need to know police procedures and policies or the law.