Sometimes You Make Me Blue

Gdybyście zajrzeli do mojej szafy sprzed 10 lat, zobaczylibyście w niej wyłącznie ubrania w różnych odcieniach niebieskiego. Jak wiadomo - od miłości do nienawiści jest jeden krok. Zapewne dlatego po stopniowym pozbyciu się tego koloru z mojej szafy, przez bardzo długi czas unikałam go jak ognia (wyjątek stanowiły jeansy). Dziś postanowiłam jednak "powrócić" do dawnych lat i zdecydowałam się na całkowicie niebieski zestaw. Mam nadzieję, że Wam się spodoba.

ENG: About 10 years ago I had clothes only in blue. Then I was so sick of this color that I get rid of almost everything and decided not to wear it ever again (well... except jeans). Now I'm older and smarter, so from time to time I buy something blue (...coz it is not a bad color anyway). Today to face all my "color fears", I decided to wear a totally blue look. Hope you will like it.
Sylwia

 
fot. gootex

koszula, torebka/shirt, bag - Stradivarius
shorts - Oysho
koturny/wedges - H&M Divided

Post a Comment

0 Comments

you shouldn't need to know police procedures and policies or the law.