On To The Next One

W dzisiejszym poście mam dla Was ponownie propozycję z długim płaszczem w roli głównej. Tym razem jednak postawiłam na bardziej seksowną całość. Tak więc spodnie zamieniłam na spódnicę, a zapiętą pod samiuśką szyję koszulę zastąpiłam t-shirtem z dekoltem (małym, bo małym ale zawsze jakiś tam jest). Sandałki poszły spać do pudełka, a na ich miejsce wybrałam długie zamszowe botki. I voila! Piszcie w komentarzach w którym wydaniu płaszcz bardziej Wam się podoba. Buziaki!

ENG: Today I got for you another post with my khaki long coat. This time I decided that my whole outfit have to look a bit more sexy than another one, so I changed few things and here you can see the result. Which version do you like more? This one or the one from my previous post? Tell me cause I'm super curious!
Sylwia



fot. gootex

płaszcz/coat - F&F
spódnica/skirt - Mohito
t-shirt, torebka/bag, buty/shoes - New Look
okulary/sunnies - Parfois

Post a Comment

0 Comments

you shouldn't need to know police procedures and policies or the law.