Candy

Hej kochani! Dziś będzie trochę cukierkowo. Podkreślam TROCHĘ, bo chyba nie sądzicie że Wam tutaj cała w pastelach wyskoczę ;) Mimo to pastelowy akcent faktycznie jest i to wcale nie taki mały. Otóż do całkowicie czarnego zestawu postanowiłam dodać trochę bardziej radosnego koloru przy pomocy różowego (hell yeah!) futrzaka - który mój mąż nazywa owcą. Tak więc dziś w stylizacji macie pasterski element ;) Reszta stroju jak już wspomniałam jest czarna, bo wszyscy wiemy że co za dużo to niezdrowo zwłaszcza jeśli chodzi o pastele. Jeśli chodzi o dodatki to postawiłam na takie ze złotym akcentem - ćwiekowane botki, pasek ze złotą sprzączką, zegarek Daniel Wellington (pod zdjęciami macie kod zniżkowy) oraz choker (tak, tak to zdecydowanie mój #1 jeśli chodzi o ozdoby na szyję) ze złotymi perełkami, który udało mi się dorwać na wyprzedaży za 2,99zł! Mam nadzieję, że całość przypadnie Wam do gustu! Buziaki!

ENG: Heeey guys! Today it's gonna be a little bit sweet. But only a little bit! I decided to add a happy color to my #allblackeverything outfit and this color is PINK! Yes, yes! Baby pink faux fur can bright even the most cloudy day - don't you think? But although I love so much my little pink sheep (this is how my hubby named my faux fur), I can't take to much pastels in one outfit. That's why the rest is all black (like I said at the beginning). Of course on my neck I wear choker which is definitely my #1 accessory now. Hope you guys like my look! xx
Sylwia
fot. gootex ♥

sweter/sweater - sh (podobny TUTAJ/similar HERE)
kurtka/jacket - Cubus (podobna TUTAJ/similar HERE)
futrzak/faux fur - H&M (podobny TUTAJ, TUTAJ i TUTAJ/similar HERE, HERE & HERE)
spodnie/pants - H&M (podobne TUTAJ/similar HERE)
buty/shoes - Zara (podobne TUTAJ/similar HERE)
choker - Tally Weijl  (podobny TUTAJ/similar HERE)
zegarek/watch - Daniel Wellington (TUTAJ/HERE) 
 
UWAGA! z kodem smells-like-fashion dostaniecie 15% zniżki na zegarki DW
kod ważny do 31.03.2016r. (http://danielwellington.com/pl)

Post a Comment

0 Comments

you shouldn't need to know police procedures and policies or the law.