Denim Bermuda Shorts & White T-shirt

 

Zawsze przed rozpoczęciem wyprzedaży przeglądam ofertę sklepów internetowych i dodaję do "ulubionych" rzeczy które zamierzam kupić w trakcie przeceny. W przeciwieństwie do poprzednich lat, w tym roku nie zapisywałam WSZYSTKIEGO co mi wpadło w oko, a jedynie rzeczy które oprócz tego że mi się podobały, to były mi również potrzebne. I tak na tegorocznej przecenie planowałam kupić przede wszystkim jeansowe spodenki. Jednak nie chciałam by były to szorty (bo moim zdaniem producenci zbyt mocno wzięli sobie ich nazwę do serca i teraz wszystkie szorty są bardzo...short), ale coś odrobinę dłuższego. Szukałam, szukałam i uwaga...znalazłam! Jeansowe bermudy to była propozycja idealna dla mnie. To chyba jeden z nielicznych przypadków, kiedy moje "ciuchowe poszukiwania" tak szybko kończą się sukcesem. 

Mój wyprzedażowy łup połączyłam z białym t-shirtem z zabawnym zdjęciem Madonny, a żeby zabawy było jeszcze więcej dodałam buty w stylu Peggy Bundy ;)

PS. Pochwalcie się co Wam udało się kupić na wyprzedaży! Ja polowałam jeszcze na sukienkę maxi, ale nie znalazłam żadnej fajnej propozycji która nie byłaby wykonana z poliestru...
Sylwia

fot. gootex ♥

t-shirt - sh
jeansowe bermudy/denim bermuda shorts - Zara (podobne TUTAJ/similar HERE)
buty/shoes - Nelly (podobne TUTAJ/similar HERE)
okulary/sunnies - Ray-Ban (TUTAJ/HERE)
torebka/bag - Paulina Schaedel (TUTAJ/HERE)
choker - DIY

Post a Comment

0 Comments

you shouldn't need to know police procedures and policies or the law.