Schoolin' Life

Zestaw z dzisiejszego posta nie jest idealnym wyborem na temperatury sięgające 30 stopni, jednak gdy termometr pokaże kilka kresek mniej, możecie śmiało wybierać takie zestawienia. Właśnie w taki odrobinę chłodniejszy dzień miała miejsce "sesja", którą dziś widzicie. No cóż... mam małą nauczkę, aby szybciej wybierać zdjęcia i przygotowywać posty. Przyznam się bez bicia, że ostatnio zupełnie nie miałam do tego głowy, gdyż niemal cały mój czas wkładam w poskromnienie małej diablicy - czyli nowego szczeniaka mojego narzeczonego (Ci co śledzą mój Instagram wiedzą dobrze o jakim stworzonku mówię). 
Sylwia

fot. gootex

koszula/shirt - Zara Kids
kamizelka/vest - Stradivarius
spódnica/skirt - New Look
trampki/sneakers - Converse via Schaffashoes
torebka/bag - @

Post a Comment

0 Comments

you shouldn't need to know police procedures and policies or the law.