Basic Instinct

No czeeeeeeeeeeeść! Trochę czasu upłynęło od kiedy pojawił się tutaj post ze zdjęciami "w plenerze". Biję się mocno w pierś i obiecuję poprawę w przyszłości! Serio, serio! A tymczasem mam dla Was zestaw złożony z tzw. basiców. Biały sweter, jeansy i czarne botki tworzą z pozoru najzwyklejszy codzienny zestaw. Ja jednak starałam się mu dodać choć malutki (taki tyci-tyci) pazur i mam nadzieję, że mi się udało.

ENG: Heeeeeeeeeeey guys! Been a long, long (really long to be honest) time since I last posted here a typical fashion look with pictures taken outside. So I think it's about time to show you this kind of photos. So for today I got (you may say) basic outfit but with a bit edgy vibe. What do you think? Hope you gonna like it.

Sylwia

 fot. gootex

sweter/sweater - Bershka
jeans - Pull&Bear
botki/boots - Zara
torebka/bag - Parfois

Post a Comment

0 Comments

you shouldn't need to know police procedures and policies or the law.