My Pony


Kochani! Wszystkiego najlepszego dla wszystkich małych i dużych dzieciaków z okazji Dnia Dziecka. Mimo że ja już zdecydowanie wpisuję się w tę drugą grupę (no chyba że chodzi o wzrost - wtedy jednak należę do maluchów) jest to niezmiennie jeden z moich ulubionych dni w roku. Mogę wtedy jeść białą czekoladę i lody w ilościach ogromnych, a wyrzuty sumienia jakoś mnie nie atakują - w końcu taki dzień trzeba obchodzić z pompą, co nie? ;)
Oczywiście na każde wielkie święto należy się odpowiednio ubrać. Ja postawiłam na trochę bajkowy i trochę milusi (czy to nie cudowne słowo?!) zestaw, ale jednak w stylu dużej dziewczynki. Biały t-shirt z jednorożcem (obok którego nie mogłam przejść obojętnie w sklepie), pierzaste buty i torebka idealnie wpisują się w klimat Dnia Dziecka, zaś biała marynarka zarzucona na ramiona (kto ma czas wkładać ręce w rękawy?! ;)) dodaje elegancji i powagi. Podarciuchy natomiast... cóż podarciuchy to po prostu "moja rzecz" o chokerze już nie wspominając ;) Mam nadzieję że całość Wam się spodoba.
 ♥
Sylwia
 
fot. gootex ♥

t-shirt - Cropp (inny śmieszny TUTAJ/funny one HERE)
jeans - Pull&Bear (podobne TUTAJ/similar HERE)
marynarka/blazer - Mango (podobna TUTAJ/similar HERE)
torebka/bag - TOPSHOP (podobne TUTAJ/similar HERE)
buty/shoes - Nelly.com (podobne TUTAJ/similar HERE)
choker - DIY

Post a Comment

0 Comments

you shouldn't need to know police procedures and policies or the law.